Bättre kan det nästan inte bli!

Solen skiner, himlen är blå, plus graderna blir fler och fler, krokusarna blommar, lammisar och kalvar ploppar ut och säger hej/bä/mu. Jag trodde att jag skule vara ensam hemma i helgen, mamma och pappa ska till Berlin och Carl ska till Uppsala, men min underbara Susanna är på väg upp hit för att hålla mig sällskap i helgen. Jag har saknat henne så himla mycket och äntligen får jag kramas med min Tuss.
När jag bodde i värmland förra året kändes som att våren bara försvann och jag hann aldrig riktigt uppfatta den. Nu vet jag varför. Har man vuxit upp med vårar där lammningar och kalvningar avlöser varandra och man har tid till att ta in allt som händer under den underbara årstid. När alla de sakerna försvinner blir ju våren bara en lillsommar.

  
                      lammisar som kom igår                                          snödroppe, krokus, Tim   
 
         Tims vårskrik

Men nu kan jag inte sittar här inne vid datorn längre. Här ska njutas jävlar i mig!

Spring out!

Kommentarer
Postat av: Peter

Timmy! :D

Så härligt att det finns folk som du, som kan njuta av rätt saker, så att säga. :)

Själv har jag nyss tryckt i mig nästan ett halvt kilo kanelbullar! (for real! det var en längd, liksom)

I miss you, man!

Kramar

2009-04-03 @ 19:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0