Traktor kicks ass!

Idag har jag och Susanna varit ute i värmen och solen nästan hela dagen.
Vi började med att åka lite traktor :). Att köra en gammal traktor på vårens första dagar, med alla överväldigande vårdofter. Jord, nytt gräs, vatten, luft. Det är något som får igång mina vårkänslor. Fan vad konstigt det lät... Men det är sant!
Vi tog lite bilder på pärlan eftersom pappa ska sälja den. Susanna var måttligt road.
                           
Jag hade sket sköj!

Någon som är mer underbart fantastiskt är att min käre kusin Andreas länkade till min blogg och genom det slog jag läsar-rekord! 26 läsare!! Awesome!! (Frågan är om jag ironisk eller inte. Jag vet faktiskt inte.)

Awesome out!

Kommentarer
Postat av: Peter

Deppa inte ihop för att Susanna inte gillar traktoråkande. She'll get around, ska du se. :)

Min farfar har en blå också.

...Den är skitbäst.

2009-04-15 @ 00:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0