Varför?

Sitter hemma och är förkyld. Varför ska jag alltid bli förkyld efter en utekväll eller två? Det är så jävla segt!
I fredags åkte jag, Jens, Rawaz, Pantzar och Lukas upp till Sigtuna. På kvällen gick vi ut i Uppsala, fy fan vad roligt vi hade!!
På lördagen var det 90-talstema fest som gällde. Gubbmössa, trasiga jeans, flanellskjorta. Nice! Det var en fullträff med bål, tårta och lek ute i en dunge. Hur kul som helst!
På söndagen kom förkylningen... "Hej! det är jag som är förkylningen." Dryga jävel...
Nu till helgen är det dags för mina käre broders 25-årsfest. Det kommer bli sjukt kul!! och på måndag är jag förkyld igen..
Helgen efter det är det Valborg. = fest!! = förkylning.. Men den där dryge jäveln ska fan inte pajja 25-årsfesten ELLER Valborg.
Det är ju på valborg som jag får träffa min Tuss igen!! och min grabb Andreas, Maja, Disa och alla andra goda, kära vänner.
Dessutom ska min porrgrannes, Simon, band spela i sthlm. riktigt när vet jag inte men runt valborg någon gång.
Det blir soul!!!! Awesome!
Jag kanske till och med får en dejt med Susanna på torsdagen! då blir det restaurang igen! Jag funderar på Burger King den här gången.... Top Notch!

SickO..ut


Kommentarer
Postat av: Peter

Den där förbannade förkylningen... 'Hate him..!

Men du! Gör såhär nästa gång du känner en analkande förkylning:

-Drick mycket vatten och sov/vila. Inte nog med att alkoholen torkar ut dig, den sabbar ditt immunförsvar..!



-Nästa gång den kommer så väntar du bakom nåt hörn och när han säger "Hej! Det är jag som är för...", så ger du bort en knytnäve á la Tony Abippedibopi i adamsäpplet på den fan!(Eventuellt en flygande spark/dropkick i höften på'n om du har plats att ta sats ifrån.)



*-Droppa i lite Echinagard i ett glas vatten.



My work here is done.

Take care!

2009-04-21 @ 14:02:40
Postat av: tuss

burger king låter som ett fint ställe

2009-04-21 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0