Dagen före.

Nu sitter jag här på mitt rum med en skön låt igång i itunes som vilken annan dag som helst. Men va fan! Jag fyller 20 i morgon och det finns inget pirr, inga fjärilar i magen. Vart tog dom vägen?!? Jag är en av dom som vid snart 20 fyllda år fortfarande har svårt att sitta still på julafton. Men några fjärilar i magen dagen innan min födelsedag finns inte. Inte ens en enda fjäril. Deppigt! 

Är det så här det är att växa upp och bli äldre?! Ska alla underbara små pirr försvinna en efter en? I så fall stannar jag gärna på 20. 



Jag ska så fort jag får tålamod lägga upp ett rejält inlägg om Piteåresan med bilder och ord och bilder och aaa ni fattar.
Det är bara det att det tar en sån jävla tid att lägga upp bilder när man bor ute i skogen som jag gör. Det är därför jag spara det till en dag då tålamodet räcker till.

Jag såg Louise Hoffsten på tv här om dagen och tänkte att jag skulle lägga upp en av mina favoriter. 

"never gonna be your lady"






Kommentarer
Postat av: Kusin Andreas

Ja, ett sånt satans sväng! Helt och hållet Leif Larsons förtjänst, han har varit med och skrivit, och har en otrolig känsla för att arra bra. Och ändå är han rätt okänd utanför musikerkretsar.

2009-02-27 @ 19:42:47
URL: http://andreasekstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0