Fingrar är också viktigt...

När jag stod där i köket och skar upp en tomatsallad med kanske världens vassaste kniv slinter jag och skär av så där en millimeter av mitt lillfinger. Otur i oturen, är det vänstra lillfingret jag spontantrimmar lite. Vilket betyder att jag antagligen inte kommer kunna spela på ett tag. DAMN!!
Hemma på Johannelund är det ensamt och snö. Men det behövs det med. Snart kommer de första lammen, vilket betyder att man går ut till fåren minst dubbet så mycket som vanligt. Så fort det första lammet gör entré så lovar jag att lägga upp en söt liten bild.
Imorgon bär det av till Piteå och Peter med Richard. Det ska bli riktigt roligt att träffa dom igen!! Fan! Nu kom jag ihåg att jag  måste göra pastasallad och köpa bröd.

P O!!



Kommentarer
Postat av: nils

varför har du inte skrivit att jag fyller år? och att dicken har namnsdag?

2009-02-08 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0