Kaffe är också viktigt


Sitter på X2000 till Nässjö C i en mycket bekväm och billig 1:a klass fotölj, för det vore fel att kalla det något annat! Internet igång, en kopp kaffe i kopphållaren, en bunt dagstidningar under armen. Varför kan man inte alltid få en kopp kaffe, eller te, när man åker tåg. 1:a som 2:ra klass.För vad kostar det att tillverka en kopp kaffe.? Jag förstår att det ska vara en skillnad mellan de olika klasserna på tåget. Men vad gör en kopp kaffe för skillnad? Jag säger bara att det skulle göra det mer attraktivt att åka tåg. Fler åker tåg = färre som åker långa sträckor ensamma i en bil.
När jag åkte ner till Susannas föräldrar i Högsby så bjöds man på fika ombord på kustpilen, även om kustpilen hade ersatts med ett pissigt gammalt dieseltåg, så fick man ändå en kopp kaffe.

Kaffe är också viktigt.

Jag saknar dig Susanna.

Kommentarer
Postat av: Lajnus

Achwel! Kommer du att vara hemma något under veckan? Har ju lov nu och det vore så sjukt nice att träffa dig, unge man!

2009-02-06 @ 11:26:50
URL: http://windowpane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0