#1

Medan Jens min gode vän och vapendragare spelade lite gitarr för mig har skapat en blogg (vilket förvånade även mig).
Nisse lilltroll är ett underbart smeknamn min käre fader tyckte var passande och som inte alls var pinsamt när man var 14 år... Men jag måste säga att det har växt i mina ögon och nu är jag mycket stolt över att vara Nisse lilltroll.
Jag sitter här på Jens rum och lyssnar till hans personliga version av O helga natt (aningens hög i tonarten), ackompanierad av sig själv på gitarr.
Jens: - Av någon anledning får jag alltid en sån jävla snusbränna när jag är med.
Jag kan säga att vi båda sitter på x2000 första klass till Snusbränne Ctiy och det är naaaaajjss! (=lögn).
(att det är najs asså...)
(a ni fattar...)
(eller...?)

Till sist vill jag tacka mina föräldrar, min underbara syster, min käre bror, alla underbara vänner jag har skaffat mig på den lilla road trippen jag skulle vilja kalla för "livet".
Men mest av allt vill jag hälsa till min fantastiska flickvän och en av mina bästa vänner, Susanna Utterborn som jag tillsammans med går under namnet HELLBORN!!! (om vi någon gång skulle ingå i ett band så skulle det heta så)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0