Again!?

Jag tänkte att eftersom jag har slått rekord på antalet besökare (7st) så får jag väl lägga upp ännu ett inlägg.

En uppmaning till alla ni som inte har tittat på How i met your mother!
Det är en riktigt riktigt riktigt bra serie!! Kolla in den!
Jag skulle kunna lägg upp en massa youtubeklipp från serien men det skulle bara göra mer skada än nytta tror jag.
Det är bättre att se serien som den är och alla roligheter i sitt sammanhang.

By the way så sticker jag till Åre imorgon med min kära bror och hans vänner. Jag ser fram emot en vecka med mycket snö, snowboardåkning, pilser, varm choklad, termobyxor, korv med bröd och bastu. It's going to be Legendary!!

Jag lovar dessutom att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen, och att så fort jag kommer i kontakt med internet där uppe så får ni se lite bilder och några väl valda ord.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nice med Åre! Marika och jag drar till Sälen på måndag:D lite snö och skidåkning är ju aldrig fel!

2009-01-24 @ 22:30:19
URL: http://neaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0