Igår..

Det känns som att jag satt i bilen hela dagen igår. Först till Falköping för att köpa slippapper, sen till Vartofta för att köpa planteringsjord och täckbark, sen till Floby och Tidqvist för att köpa stroppar till en presenning. Jag kommer hem till Johannelund runt lunch för att se om någon lammar eller kalvar (om några månader också kättlar :D ) och inte minst för att äta just lunch. Sen bär det av till Skövde för att hämta byxorna till min nya kostym (Snygg! inte sant?). Men i skövde hittade jag inte bara ett par kotymbyxor utan också ett par byxor, pjamasbyxor och en halsduk på H&M. NICE! Efter min lilla shoppingrunda var det dags att hämta microvågsugnen som var på lagning. Tills sist fick jag åka hem... för att en timme senare hämta min bror i Falköping.
Runt 20.30-snåret var vi hemma igen och jag hade fått gjort mina beting.


Nya kostymen..                                   Tissen ligger och göttar sig i fönstret


Kommentarer
Postat av: Sushi

Hej snygging. Köpte du present till mig på din lilla shoppingrunda??? hehe... skoja bara.. Eller nä. Eller jo. Kanske...

2009-03-31 @ 17:37:09
Postat av: tuss

http://nyheter.se.msn.com/noje/article.aspx?cp-documentid=15612803

Kolla in den här! Du vill verkligen inte missa detta!!!

2009-04-01 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0