Nystart

Shit det var ett tag sen jag skrev något.. Men det har inte funnits något att skriva om.. men nu har det hänt grejer!!!
Jag har bestämt mig för att läsa Landskapsarkitektur i Alnarp flytta till Lund. Min backup är att läsa samma program i Uppsala.
Jag och min kära bror hämtade hem en kökssoffa som vi ska göra fin. Carl ska få ha den hos sig tills det att jag flyttar hem i från.
Vi började lite i går kväll och jag fortsatte lite till i morse och mer blir det i dag!! 
Jag älskar små projekt som det här!!


Jag har spelar mer och mer bas, plankar låtar jag vill spela och sen spelar jag dem.. Om och om igen!! Tyvärr är jag dålig på att göra bas läxorna jag fått men jag ska ta tag i det efter högskoleprovet. 
Högskoleprovet är något som jag har nött de senaste veckorna! Fan om jag inte får resultatet jag siktar på.. Då faller mina framtidsplaner lite (dvs mycket).
Vi får se hur det går imorgon helt enkelt

PO!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Landskapsarkitekt på Alnarp? Då kommer du ju plugga ihop med Andréas lillebror! Liten värld...

2009-04-07 @ 16:59:48
URL: http://worldaccordingtomia.blogspot.com
Postat av: Axel

Jasså!? Jag vet inte om jag kommer in än men man kan ju alltid hoppas.

2009-04-07 @ 18:43:25
URL: http://nisselilltroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0