Räddningen

Klockan är 13.06 och jag har inte ätit någon frukost än. I och för sig klev jag upp för mindre än en timme sen, men frukost är alltid frukost. Man kan säga att jag har som en deadline som jag måste äta frukost innan, men jag har också en förp.tid som jag måste äta efter. Jag måste vakna i en halvtimme innan jag kan börja med frukosten, då har jag ca 15 minuter på mig att äta innan jag tröttnar och vill göra annat. Det är inget jag kan rå för och jag tror att det är fler där ute som befinner sig i samma situation.
Anledningen till att jag inte klev ur sängen före 12 är dels för att jag kunde, men delvis för att "Total recall" gick på TV4 igår natt. "Total recall" - Arnold i huvudrollen i en Sci-Fi-film från 1990. Töntiga onliners. Löjligt mycket våld. Specialeffekter a la 90-tal. Vetenskaplig research som inte existerar. På något sätt muntrade det upp mig.




Kommentarer
Postat av: tuss

Jag älskar dig

2009-03-30 @ 13:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0